English Latviešu Pусский
Register

Mārketinga datubāzes

Mārketinga datubāzu efektivitāte

Mārketinga datubāzes ir lielisks instruments tirdzniecībai. Tās ļauj izstrādāt lielisku un pielāgotu stratēģisko uzvedību, kas paredzēta noteiktām, ierobežotām grupām vai pat indivīdiem. Tādējādi iespējams ietaupīt samērā apjomīgu līdzekļu daudzumu, tā vietā, lai tērētu tos tiešsaistes reklāmai. Ir pierādīts, ka mārketinga datubāzes ir efektīvākas nekā parastās pārdošanas veicināšanas metodes. Pareiza šī instrumenta pielietošana palīdz nodrošināt pircēju atlasi un palielināt pārdošanas apjomus.

Par ļoti efektīviem uzskatāmi personalizēti piedāvājumi. Iespējams, ka sasniegtās publikas apjoms būs mazāks, tomēr šie klienti būs patiesi ieinteresēti saņemtajos piedāvājumos. Kāpēc zaudēt laiku un naudu, veicot bezjēdzīgus tālruņa zvanus un nosūtot komercpiedāvājumus uzņēmumiem, kuriem tie neinteresē?  

Professional Partner SIA nodrošina mārketinga datubāzes, kas īpaši paredzētas specifiskai un mērķtiecīgai tirdzniecībai.

Atlase iespējama pēc dažādiem kritērijiem:

Mēs garantējam datubāzu aktualitāti. Dati tiek iegūti no oficiāliem, uzticamiem avotiem, uz kuriem var pārliecināti paļauties, lai katrs varētu iegūt prasībām atbilstošu produktu.

Šobrīd mums ir pilnvērtīgs uz uzņēmumiem attiecināmo reģistru apjoms sekojošās valstīs:

Armēnija
Azerbaidžāna
Baltkrievija
Bulgārija
Igaunija
Gruzijā
Kazahstāna
Kirgizstāna
Latvija
Lietuva
Moldovā
Rumānija
Krievijas Federācija
Ukraina
Slovākija
Uzbekistāna

 

Mārketinga datubāzē ir iekļauta šāda informācija par uzņēmumu:

Professional Partner aicina izmēģināt mārketinga datu bāzi kā apstiprinātu un efektīvu pārdošanas rīku!

 ŠEIT var apskatīt statistiskos datus par pieejamo informāciju.